sunnuntai 1. maaliskuuta 2015

Nuolaista ennen kuin tipahtaa

Heipparallaa!

Loin tämän blogin nettipäiväkirjakseni mahdollista Australian seikkailua varten. Tämä on siis itseäni varten mutta julkinen päiväkirja, jos jotakin kiinnostaa polkuni Australiaan. Olen siis nyt jutellut Skypessä mahdollisen tulevan perheeni kanssa ja olen niin jännittynyt vastauksesta etten tiedä miten päin olisin. Perhe haastattelee huomenna vielä aupair-poikaa ja ilmoittaa sen jälkeen valinnastaan. EN MALTA ODOTTAA! Ja pelottaa että jos perhe haluaakin jotain uutta ja jännää kokea, niin tottakai he valitsevat kyseisen poitsun. Mutta en halua mennä asioiden edelle ja mikäli perhe ei valitsekaan minua, tämä blogi poistuu listoilta huomenna. Pakko sanoa että meillä luisti juttu niin hyvin että toivon koko sydämestäni heidän päätyvän minuun.




Hommahan on myös siinä mielessä jännä, että olen menossa juuri ennen Australiaa Kreikkaan ystäväni kanssa viikoksi. Tämä siis vaikeuttaa myös pakkaussuunnitelmaani, sillä täytyy miettiä Australian lisäksi myös mitä Kreikassa tarvitsisi.. mutta onneksi molemmissa paikoissa on samanlainen sää joten en tarvitse toppatakkia.

Kuva: Weheartit


Iiks miten jännien hetkien äärellä olen. Pitää varmaan lähteä hiihtämään että saa pahimmat paineet puserrettua ladulle.

Huomiseen ! (tai iltaan, kun keksin jotain jännää tänne lisätä)

<3:Miia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti