torstai 20. elokuuta 2015

It's just a bad day, not a bad life

Maksoin juuri melkein 300$ kahden kuukauden salijäsenyydestä! Siis 190€ 2kk!!! Järkyttävää. Mun ilme oli varmaan oikeasti näkemisen arvoinen koko loppu tapaamisen ajan kun kuulin tuon hinnan. Jep, siis täällä ei vaan mennä tiskille ja sanota että 10 kerran kortti thanks. Täällä istutaan ensin toimistoon alas, keskustellaan miksi olen siellä mitä odotan jäsenyydeltä ja tehdään perus mittaukset ja analyysit sun muut. Lisäks en päässyt tänään vielä edes treenaamaan sillä tarvitsen erikseen personal trainerin opastamaan ensimmäisen treenini kanssa (joka mulla on ulkomuistissa jo valmiiksi mutta ei) ja se pt on vapaa vasta huomenna lauantaina 10am. Taitaa mun kuntosaliura täällä kestää vaan tuon kaks kuukautta, ja taidan ton kahden kuukauden aikana käydä tuolla todellakin 5x viikossa etten maksanu tuota turhaa. 


Lisäks kun söin mun banaania, viimisten haukkujen kohdalla hämppis päättää tulla esiin ja meinasin kirjaimellisesti kuolla kun söin sitä samalla kun ajoin ruuhkassa. Nyt jos vaan istuis sohvan nurkassa, söis popparia ja kattois Uutta päivää yle teemalta. Tää viikko on ollut muuten ihan kiva ja työn täyteinen. Laitan tän viikon taas kuvien muodossa ja lyhyiden kommenttien.



- mun leipomuksia tältä viikolta; pullat ja porkkanakakku. Muffinssit vaan puuttuu. Hyvällä mielellä saa syödä näitä koska olen aloittanut itseni repimisen ulkona ja treenaillut kotona ja huomenna siis alkaa se saliurakka.


- miten salilla voisikaan käydä 5x/vko ilman palkkaria?



- aamulenkkien otoksia. Rakastan erityisesti aamuja koska lähes poikkeuksetta ne on kauneimpia täällä. Tänään tosiaan on satanut koko aamun. Ehkä se on syy tähän mun huonoon päivään..




- mun lounaita ja aamupalaa.. Protskua, vihanneksia, marjoja, puuroa.. Hihii!


- näytänkö vähän kipeeltä? No ehkä piiikkusen mutta tässä kuvassa oon heränny 5min sitten mutta piti ottaa todistusaineisto perheelle että mä oikeasti nousen puol kuus aamulenkille :D


- iltajumppailua auringonlaskua ihastellessa


That's that. Nyt jatkan uutta päivää! 

Terkkuja ja haleja!

Pps. Oisko hullu idea tulla Japanin kautta takas? Tutustuin pariin kaveriin jotka on keväällä menossa Tokion Drift Festivaaleille ja katoin että matka sen kautta kotia maksais saman verran ku kotimatka maksais muutenki. Oisin maailman onnellisin ton jälkeen kun tulisin kotia! Sinne pääsee kuulemma helposti itekkin ajamaan. Haluanhaluanhaluanhaluan!!!












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti